Hej friends

Jag beklagar att jag inte har uppdaterat bloggen något på sistone. Jag befinner mig för närvarande i Åsarp, som ligger enbart någon mil nedanför Falköping, västergötland, hos min kära vän Linus. Han är fin. Här har jag varit sedan lördag eftermiddag och det har varit superfinemang att vara här. Trevlig moder har han också. 
.   Min tanke är att åka till Göteborg idag, vilket jag säkerligen också kommer att göra. Jag blir dock lite osäker pga det kopiösa regnfall som förekom natten till idag. Nu verkar det som att det är mulet i Göteborg, men regnet har slutat att falla. Det farliga är dock alla vattensamlingar som har skapats på vägarna kring the city of Glenns. Alla i gbg heter Glenn.
.    Vi ser väl hur det går med allting. Ska försöka uppdatera så gott det går. Hamnar jag i en flodvåg och dras ut till havet och driver ut till Island kan det ta lite längre tid än väntat att få höra ifrån mig. Men snälla läsare, var ihärdig!
Jag kan förresten stolt meddela att jag vann över Linus i HOMM3 i natt. Vi spelade i 7 timmar. Awesome!

Kommentarer
Postat av: Maejsturururu

Tower?

Solmyr?

Lame. ^^

2011-08-21 @ 05:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0