Hoting

Tjenääääeh! Det är måndag och jag känner mig hur pigg och glad som helst! Kanske inte pigg dock. Glad är jag ju typ alltid, men efter den här helgen kan man fan inte vara pigg. Eventuellt pig. Jag är en gris.
I helgen vad jag och Daniel och spelade i Hoting och det var helt ok. Det var en slags motorträff i klassiskt nordsvenskt stuk: Kärringen kör raggarbil, gubben dricker öl och slåss. Emellanåt såg man någon ungdom i ens egen ålder också. Deras kärringar körde också bilsatan.
.    Hur som helst så har jag kört sammanlagt dryga 160 mil denna helg och det tar på kroppen. I veckan börjar skolan på riktigt och jag vet inte hur jag ska orka. Får väl bara bita ihop antar jag. Och hallå, hur jobbigt kan det vara egentligen? Jag menar, på den här skolan får jag ju trots allt hålla på med sånt som jag vill hålla på med, så det är ju ett plus.
.
Daniel filmade typ hela resan till Hoting, vistelsen där, och delvis hemfärden. Från början var det kul, men när man satt där och var bakis på lördagen var det inte lika lätt att vara spontan och rolig och säga roliga ord och liknande.
Hur som helst har jag satt ihop lite klipp och grejer. Tyvärr finns det inget från när vi spelade, men det kvittar. Det enda man vill se ändå är ju våra vackra ansikten.
.

Kommentarer
Postat av: Kalle

din blogg är fruktansvärt bra!!

2011-09-03 @ 22:50:58
URL: http://kpl.blogg.se/
Postat av: jen

duu jag är jävligt crazy och galen faktiskt! skit-annorlunda och allt det där! ("läs min blogg")

2011-09-05 @ 20:38:36
URL: http://jebab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0