Poke-her-face

Det borde fan finnas en pokémon som heter pokemon. Dess primära attack bygger på att den petar på folk. Sen när den utvecklas blir den fistemon. Då fistar den ihjäl sina foes. Högst upp i utvecklingen har vi sen bukkakemon. Fast det kanske någon redan hade kommit på?
.     I alla fall så var vi några dudes som samlades och spelade poker ikväll. Vi var fem stycken och insatsen var 20:-/skalle. Jävlar vad seriösa vi var. Jag kom i alla fall på andra plats och jag gick +-=0 i och med att den som vann andra priset fick ta insatspengarna. Fan vad bra, nu behöver jag inte känna någon ångest över att jag har kastat bort 20 kronor.
.    Vad händer annars då? Not much. Jag jobbar mest på att försöka få tillbaka min någorlunda rekorderliga dygnsrytm som innebär att man är trött när klockan slår 22 och kanske till och med så tidigt som 21. Buuut I'm working on it. Idag går det dåligt. But hey, it's saturday, right?!
.     Nu blir det nog en kopp té och en smögås, sen ska jag fan i mig dö i min sköna säng. Fan vad skön den är. Tänk dig att du har legat på en äcklig bajsmadrass - och säng i 9 månader (bruna köket, geijerskolan) och sedan får lägga dig i din alldeles egna myspyssäng och känna dina gamla 17-årsaromer sväva in genom näsborrarna.
.
Åh, makes me remember the days.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0