What the heck

Vet du hur en skarvsladd ser ut? Well, hade du hälsat på mig idag så hade du onekligen fått se en sådan. Eller två. Eller tre. Eller fyra. Jag har tappat räkningen. Men varför har vi så många skarvsladdar in action? Jo förstår du, idag har jag klippt vår häck. Vår häck är hög och stor och den breder ut sig över en stor area. That's why vi har så många skarvsladdar.
.    Nu är jag måttligt less på vår häck. Det finns bara en häck jag är sugen på nu. Det är din häck. Raur, come to papa! The things I would do to you..! Jag tänker inte gå in på detaljer, det kan bli lite väl snuskigt och kan innehålla stora mängder flatulens och exkrementiellt vulgära ord. Så vi stannar här. FOR NOW!
.    Anledningen till att jag klipper häcken är för att jag har upptäckt att jag behöver mer pengar ifall jag vill genomföra min roadrip. Därför kommer det att bli lite extraknäck här och var. Har du något jobb till mig? Jag kan göra vad som helst! Till och med det där som du tänker på. Men bara så du vet så tar jag bara betalt i cash, så du kan inte komma och säga att du ska betala i natura. No No!
.
.
Anyway, back to... life i guess. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0