You can be my coffeemaker

Nu är jag inte arg längre. Jag kan skylla gårdagens aggressioner på ett konstant överdoserande av regn och black metal. Vad är det med det här regnet egentligen? Det tar ju aldrig slut! Kolla bara på gräsplätten uanför mitt hus, den kan numera kallas för sjön. Det är dock inte ett ovanligt fenomen att det samlas stora mängder vatten där ute. Det finns en gammal brunn mitt i vattnet, men den brunnen tycks alltid vara förstoppad med något. Troligtvis är det några snorungar som har varit där och stoppat ner kvistar och dylikt för att underhålla sig själva. Well done.
.    Idag har jag varit förbi the Parkmans och överlämnat en summa pengar för bilresan med släp hem till norrland från värmland. Fint, nu har man det överstökat. När jag kom hem efter det besöket hittade jag en oanvänd elektrisk kaffekvarn i vår källare och kände genast att den var min. Jag beslagtog den. Mor gick med på det. Efter det åkte jag ner till Åhléns och köpte en tjusig bistrokanna för att fullända min kollektion med kaffigheter. Till råga på allt upptäckte jag även att jag har sätesvärmare i min 745a. Det är ju hur bra som helst. Nu är jag komplett. Jag är redo för vintern!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0