Midsommarhelgen

Alltså. Jag måste få berätta en sak. Och det är väl inget som kan hindra mig heller. Det är ju min blogg vad fan... Det jag vill berätta om är midsommarhelgen. Den var fan helt ok! På midsommarafton käkade vi sill, sjöng lite musik med våra munnar, byggde en midsommarstång och hade jävligt trevligt. Helt ok!
På midsommardagen var jag bakis som ett troll. Ett gammalt ruttet troll som inte har fått sin dagliga ranson av småbarn. Efter ungefär en timmes bakis-varande ringde Charlie till mig och hörde ifall jag ville följa med ut till Skovlan. Det är en stuga som ligger invid en sjö, bara en mil utanför Lycksele. Det skulle drickas öl, grillas, fiskas och bastas. Jag tackade tveklöst ja till den makalösa förfrågan som jag verkligen inte hade räknat med att få på ett bra tag. Kanske för att jag var bakis och ville dö. Vem vet. Jag följde i alla fall med ut dit och där fanns en lagom skara med astrevligt folk som välkomnade mig med varma ord och fina, hjärtvärmande kramar. Mums säger jag bara!
.
Nu lägger jag upp några bilder och sen tror jag inte att jag ska göra så jävla mycket mer. Jag börjar nämligen jobba i morgon igen. Ska stiga upp och vara på industriområdet kl 7. Fuck.. yeah!!! Det kommer dock att bli en rätt krävande vecka. Jag och Göte ska köra en till synes fetlång sträcka. Vi ska bland annat ner till Örebro och Uppsala och skogarna däromkring. Det känns som att det kan bli någorlunda smärtfritt om man ska gå efter väderleksrapporterna. Det blir sol. Bilder. Nu. Tack. Puss. Grodyngel som gillar grillkorv.
.
.
Btw! Det finns ett otroligt snuskigt videoklipp på Charlie när han visar hur man gör "pingvinen". Det kanske kommer upp senare någon gång. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0