Skolavslutning

Fan vad jag grät idag när alla mina bruna vänner lämnade mig. Det var inte bara bruna vänner som lämnade mig heller, det var även vita människor i den folkskaran. Jag måste ha gråtit så mycket att jag inte kommer behöva gråta mer på ett braaaaaa tag hädanefter. Tänk om man bajsade ur tårkanalerna? Då skulle det heta tåranalerna.
.     I morgon åker jag hem till Lycksele. Fyfan vad!!!! blandat det känns. Man vill ju som hem och jobba, man man vill samtidigt inte lämna detta place som har varit ens hem de senaste 9 månaderna. Jag kommer att sakna att duscha bort kangelbära i bruneduschen... När jag kommer hem på kvällen så blir det nog lite jazzjam med min kompiz jonaz zandztröm. Han är bara för frän..
.      På måndag börjar jag jobba på arbetsvagnar. Jag och en man som heter Göte ska ut på turné! Typ. Vi ska ut och serva arbetsvagnar i de norrländska skogarna. Vi ska vara borta en hel vecka och livnära oss på bär och snus. Det är tuft och manligt. ELLER!!! Det kommer dock kännas avsevärt mycket bättre när man får lönen i vilken traktamente ingår. Fack yeeääh!
.
Nästa år blir det förresten jazz här på skolan! Blev antagen som jazzbasist igår. Helt random. De tyckte dock att jag skulle passa bra in. Det tror jag också själv om jag ska vara helt ärlig. Jag kommer att passa bättre in där än en fullvuxen peniskuk passar i ett eluttag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0