Jag saknar Lycksele

That's right. Jag saknar Lycksele. Det känns som att jag har gjort mitt här på skolan. Ett väl spenderat år vill jag säga! Har ju liksom lärt mig spela bas, yay. Fast det kunde jag ju innan.
Nåja, rent teoretiskt har jag gjort ett stort steg. Tvärflöjt, kontrabas och piano har jag dessutom lyckats locka fram mina talanger inom! Det är faktiskt lite roligare att kunna än matematik. Man kan ju inte jamma med matte för tusan.
Snart är sommaren här! Eller, det är den ju typ redan. Just idag är det mulet. Men annars. Sommaren är den bästa årstiden. Varför? Det vet du.
Roligt inlägg. Eller kanske inte, men det blir bättre. Snart kommer solen tillbaka!
Fniss

Kommentarer
Postat av: Mathias

Buselibus. Jag saknar dig. När kommer du upp till Lycksele (Umeå)? =)

2011-05-17 @ 16:47:34
Postat av: Philip

Men hej, haha! Trodde inte att det var någon som fortfarande läste min blogg, senaste inlägget var ju i oktober. Jag kommer hem kring 10 juni, strax efter jag har slutat skolan och då kommer jag att ha med mig en massa jävla grejer och ett glatt humör!

2011-05-17 @ 18:24:03
URL: http://galonlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0