Helvetes satans jävla flugjävel

Du vet när man sitter vid datorn, eller vid matbordet, eller man ligger i sängen och läser eller vad som helst där man helst inte vill bli störd. På sådana ställen är det extra jobbigt när det kommer en fluga som härjar och jävlas bara för att vara en jävla fitta. Fyfan. Nu är det en fluga i mitt rum och jag håller på att bli vansinnig. Den sätter sig på handen, man viftar bort den. Den sätter sig på armen, man försöker slå till den, men man missar för att fanskapet är för snabbt och lyckas såklart flyga där ifrån. Vad fan vill flugsatan egentligen? Den finns här enbart för att jävlas med mig. Jag hatar flugor. FML (=Fuck My Life)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0