Jodå

Nog har dagen varit bra. Gjort jävligt lite, men det spelar ingen roll. Man måste inte alltid göra saker. Igår gjorde jag och Björn mat. Det blev karrékotletter med pommes. Idag lagade vi också mat tillsammans. Denna gång blev det tagliatelle med köttfärssås efter mitt eget mysiga recept. Det blev faktiskt riktigt lyckat. I samband med matätningen så valde vi att se en rolig film också. Braindead var namnet. Kanske inte världens bästa film att se med tanke på att vi åt köttfärs samtidigt, men det var kul nevertheless. Det kanske blir bastu ikväll, men om inte så blir det nog bara en lugn kväll. I morgon bitti kl 08.00 ska jag åka till en bliverkstad i Munkfors för att justera till hjulinställningarna och eventuellt sätta på ett eller två begagnade, nya däck. Vi får la hoppas på att det går bra! Nu säger jag godnatt, mitt kära folk. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0