Suverän bakisdag!

Fan vad kul det var igår! Asnajsigt häng i bruna köket med dansant musik från rum 19 samt förtvivlade skrik och svordomar från tv-spelsrummet intill. Det vankades super mario 3. Oh yeah. Något riktigt fränt som hände var att hallen just utanför köket förvandlades till en sorts lounge där jättemånga olika människor samlades och samtalade och hade det allmänt trevligt. Gårdagen var alltså hur bra som helst. Natten också.
.
.     Hur mår jag idag då? Jo, förstår du, jag mår riktigt jävla fetingbra! Vaknade vid 11 och större delen av natten så hade jag drömt om fester och folk. Helt sjukt, men så blir det kanske när man får vara med om något extra märkvärdigt och fantastiskt. När jag vaknade så steg jag upp och var lite tung i halsen, det var allt. Annars så mådde jag bara bra. Jag gick ut i köket och började med min brunch: Scrämblade ägg, bacon, juice och kaffe. Eftersom den brunchen var så jävla bra så tänkte jag att jag lika gärna kunde toppa allting med lite grädde: Jag gick och hämtade och kopplade in mitt N64 och satte igång super mario. Livet kunde inte vara bättre.
.
.     Förutom att jag har haft en riktigt fabulös morgon så  tror jag att dagen kommer att fortsätta att få mig att må bra. Det är soligt och rätt så varmt utomhus. Perfekt för en promenad eller någon annan utomhusaktivitet.
.
Det här kan vara the best bakisday ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0