The life at the folkis

Hej. Jag har mycket att göra här på skolan.
.   Det här med att åka upp till Hoting och helgen efter åka upp till Vilhelmina för att gigga med Daniel har varit krävande. Både på mig och på bilen. På vägen hem från Vilhelmina fick jag problem med hjulinställningarna. När jag kom fram till Ransäter hade jag nästan inga framdäck kvar. Det är komplicerat. Och dyrt. Ska fixa i veckan. När jag orkar.
.   Det här med ork är något jag strävar efter. Särskilt när jag spelar bas med tre olika ensembler här på skolan. Två jazzensembler och rocktvåan, som inriktar sig på att skriva egen musik. Huvva. Det är helt klart jävligt kul, men kul har också sina gränser. Förutom i kulglass. Hihi.
.   Det här med kulglass är jag för övrigt inte särskilt bekant med. Har fan inte ätit mycket kulglass denna sommar kan jag säga. What a shame.. Jag har dock varit på en roadtrip som gick så här: Lycksele - Falköping - Göteborg - Mellerud och slutligen Ransäter, värmland. När jag hade kört ca 150 mil orkade jag inte längre räkna sträckan. Men men. Kul var det i alla fall. För att visa lite av hur fina mina vänner är så har jag satt ihop en liten film som inte alls är märkvärdig. Men ändå lite småfin. Den innehåller ju nämligen mina vackra vänner. Puss på er <3
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0